lördag 26 juni 2010

Blommigt LO

Denna gjorde jag till Månadens utmaning. Man skulle låta sig inspireras av bilden de hade lagt upp, och så här blev mitt resultat.







Dessa blommor har jag fotat på olika ställen. Tycker om att man kan få ut så mycket av en simpel blomma. Älskar naturen och denna utmaning var som gjord för mig.






Har mellan blommorna en remsa från serien OBSCURE, härligt grönt med mönster och siffror. Dekorerat med en fågel på en kvist i filt, embossat en fjäril i rött och en blomma i nedersta hörnet i grönt. Satt dit en mörkröd pärla som öga i fågeln och ett grönt i blomman. Självklart har jag pärlat lite med pearl makern.





Till sist skrev jag en citat från bibeln som passar till korten. Väldigt nöjd med LO:n.

2 kommentarer:

  1. Jippi vad kul att du lade upp ett bidrag också!!! Jag tycker det är kul att "kompis-scrappa" eller vad man ska kalla det för!

    Kanske så vi får göra sedan om det blir svårt att sitta hemma hos varandra? För platsens skull, menar jag...
    C

    SvaraRadera
  2. ja, det funkar så här ganska bra, då kan vi göra det när det passar.. men ändå kul att träffas då och då och utbyta idéer o tips... får se när nästa gång blir =)

    SvaraRadera