måndag 14 juni 2010

Tulpaner

Min svärmor tycker mycket om tulpaner, så hon fick detta kort av mig. På baksidan finns ett kort på henne och min dotter.











Jag har klippt ut 6 remsor, 2 av varje och fäst med dubbelhäftande tejp. Remsorna är bla från Heidi Grace bebispapper. Dekorerat med två tulpaner av plexi och pappersband som stjälk. Några av remsorna är dekorerade med pearlmakern, fäst en och annan brad och i mitten har jag skrivit LELA, som är förkortning för farmor på spanska och embossat den i svagt gult.










2 kommentarer:

  1. Åh vad fina kort du har gjort!!!

    Visste inte att hon också var tokig i tulpaner!

    Vi ses i slutet av veckan,

    Charlotta

    SvaraRadera
  2. jepp! hon har fina tulpaner i sin trädgård oxå.. ska lägga upp några bilder här på dom.. =)

    yes, ses på fredag! och lördag! och söndag! haha

    SvaraRadera