lördag 26 juni 2010

Bokmärke

Denna gjorde jag till svensk scrapbooking, en cc de har denna vecka. Man skulle göra ett bokmärke fullt med bokstäver...

Jag klippte ut bokstäver ur ett klippark och klistrade lite huller om buller. På dom, en sol och ett stort K för Kimberly, min dotter. Duttat med pearlmakern lite här och var. K:et, som är ett chipboard, har jag målat i en orange färg och lagt glitterlim på.






Bokstäver finns även på solstrålarna och över pärlorna står det kunskap är makt.




Jag älskar att läsa och vill även att min dotter gör det, så vi läser redan nu för henne och i hennes bok ska vi lägga detta bokmärke.

2 kommentarer:

  1. Oj vad produktiva vi varit!

    Snygg tag!!

    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Yes, jag har passat på när lillan sovit och ale har ju semester, så han kan titta efter henne lite mer =)

    SvaraRadera