onsdag 5 november 2014

Hantverks marknad nästa!

I förra veckan ställde jag ut lite av mina arbeten på en loppis vi hade i stan. Tyvärr var det inte mycket folk men lyckades få sålt lite grann och delade ut några flyers med bloggadressen och min sida, Varma Koftan, på facebook. Sök gärna den och begär att bli medlem så kan du se alla mina alster som är till försäljning.


 I slutet av månaden, den 29 november, kommer jag att medverka på en hantverks marknad som kommer hållas nära hemmet där flera hantverkare/pysslare kommer att samlas och förhoppningsvis få massa kunder och beställningar. Ska bli att kul att vara med och se vad de andra gör. Alltid roligt med hantverk. Sugen på att gå på en Vintermarknad här i Småland, får kolla runt lite och se om jag hittar nån nära.. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar