lördag 28 juli 2012

Studentkort nr 2

Detta kort gjorde jag till en underbar tjej, nästan som en lillasyster, som har blivit stor!! Hon har tagit studenten!! Grattis Jenni!!

Ville att detta kort skulle vara lite tjejig, därav färgen rosa. Och så ville jag ha band och en cirkel.. Vad är det med mig och cirklar? Ville så gärna köpa en cirkelstans men av en och annan anledning har det inte blivit av. Till slut köpte jag en cirkelskärare, så kan jag skära ut massor av cirklar i alla möjliga storlekar.. =)













Så detta kort fick cirkel i mitten med en söt studentmössa, och "Student"-text. Båda silverembossade. Under cirkeln har jag fäst band i olika färger. Cirkeln har jag fäst med distanstejp. 3 knappar längst upp till vänster och nere året med stickers. Var inte helt nöjd med resultatet, för i min skiss såg det lite annorlunda ut, men Jenni var nöjd, så jag är glad iallafall..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar