lördag 28 juli 2012

Cupcakes

Ett annat intresse jag har nu är Cupcakes... Tycker det är så roligt att göra dom och de blir såå uppskattade vartän jag har tagit med dom. Och inte bara för smaken utan också för dekorationen. Finns så mycket ute i marknaden att man blir gaalen.. Man vill ha alla dekorationer... Kulor i silver och guld, rosa och vitt, stjärnor, bokstäver, dinosaurier, blommor, hjärtan, glitter, strössel, färgat socker, kristyr, glittergel, sockermassa, jordgubbspärlor.... SUCK!

Om man söker på google efter bilder på cupcakes för inspiration... finns maaassoor!! Då brukar jag kopiera bilderna på dom cupcakes jag kan tänka mig att jag klarar av och försöker skapa egna.. Här kommer några bilder på sånt jag har gjort.. Låt dig inspireras!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar