lördag 21 november 2015

Älskade 'onge'

Det var alltför längesen jag gjorde ett LO. Nappade på ännu en tävling-som ni hittar här- hobbyworld-se.blogspot.se/2015/11/novembers-tavling-challenge-for - novembers-tavling-challenge-for.html?=1 - och hittade detta jättefina kort på min systerson, som nu hunnit bli 4 år. Hu! Vad tiden går! Konstigt dock att barnen blir äldre men jag är fortfarande 30 😉😉

Köpte för ett tag sen ett block cardstock med cirkustema. Blev helt kär i varenda papper i blocket, det brukar sällan hända.. och nu hittade jag ett som passade perfekt för dagens ändamål.



Använde svart stämpeldyna för att färga in kanterna. Som underlag till fotot har jag använt kakunderlägg i två olika storlekar. Rotade i min låda där jag förvarar band och hittade två perfekta i barntemat.



Lite blommor och bling för att rama in fotot. En fin stämplad text på en tag i ena hörnet. Måste säga att jag är helt nöjd med denna LO...


8 kommentarer:

  1. Du har gjort en ljuvlig layout med ett fantastiskt foto.
    Tack rör att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

    Hälsningar
    Helén

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig LO!!

    Tack för att du deltar i Hobbyworlds novemberutmaning!

    Kram
    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var en fin skiss, kommer använda den på fler LO/ kort ☺

      Radera
  3. Så vacker LO!

    Roligt att du är med i Hobbyworlds utmaning denna månaden.
    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig LO på ljuvlig onge. ;)

    Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld och tolkade min skiss. :)

    Mvh Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Den var så fin!! Kommer spara den och använda igen ☺

      Radera