onsdag 12 maj 2010

Vinter i Åre 2005

Detta var den första och hittills enda vinterresa jag och min man har gjort. Vi gjorde den med mitt dåvarande jobb, på KI. Vi hade väldigt skoj och jag försökte mig på snowboarden, vilket tyvärr inte gick så bra och mestadels var jag frustrerad... Efter ett fall som gav mig illamående kunde jag inte åka så mycket mer, fick så småningom åka till akuten och kolla att allt stod rätt till... En av gångerna min man åkte ner för backen ramlade han på sin armbåge och fick söka vård... Fina minnen ;)

Vi hade många bra bilder, men tycker bäst om dessa och passade bra till mitt vintriga bakgrund.

Har klippt av två remsor, en längre och ett till rubriken och dekorerat med några knappar och en silverstjärna.














Fotomattorna har tagit upp färger i själva bilden, likaså knapparna... På ordet winter har jag lekt lite med pearlmakern, och prickat lite på vissa snöflingor.
Kan säga att jag är rätt nöjd med denna. Min man tyckte så mycket om den att han la upp den i hallen. Så småningom hamnar den i albumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar