onsdag 12 maj 2010

UnderBARA magar

Var återigen med på en tävling på Svensk Scrapbooking. Denna gång med ett LO. Bilden föreställer mig och min syrra som var gravida samtidigt, hon var 6 veckor före mig. I denna bild är jag i 7:e månaden och syrran hade 2 veckor kvar av sin graviditet. Hon väntade en pojke, Davian, och jag en flicka, Kimberly.

Man skulle följa en skiss, och eftersom jag är nybörjar scrappare så följde jag den exakt... Har använt en rosa grund för detta LO och dekorerat med en bit av ett tårtpapper. Hade länge haft den liggandes och väntade på rätt tillfälle, och när jag såg denna skiss tyckte jag att den passade perfekt. Har klippt ut tre remsor av olika papper från Panduro, fina papper med barntema och glitter effekt.




På titeln har jag lekt lite med orden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar