fredag 25 december 2009

Första LO:t på min dotter

Jag var i Ullared, på Panduros outlet för ca en månad sen och hittade en massa roliga saker. Bl a köpte ett album där jag kan ha mina LO:n, istället för lösa, som jag hade dom... Så nu har jag gjort ett enkelt på min dotter.

Basen är ljusrosa och på den har jag ett fyrkantigt mörkare rosa, sen har jag lagt bilden på en matta i en färg som matchar. Har även lagt till en 'bård' med härliga prickar i lila och rosa.


Har dekorerat med en metallblomma i det vänstra hörnet och ett hjärta med prickar i det högra. Under hennes namn har jag även duttat på med glitterlim.


Alla papper har blivit chalkade med min bruna cat-eye, som visst har lossnat, men får det att funka ändå...

1 kommentar:

  1. Äntligen album!

    Äntligen en LO på gullan! Den blev jättebra!
    Hon passar ju i rosa!

    Jag har också en lös "Cat-eye" men då får man väl dutta fotot mot den i stället för tvärtom... Försökte klistra fst den men det lossnade igen. Häfta går ju inte...

    SvaraRadera