fredag 12 mars 2010

Bröllopskort - duvor -

Här kommer ännu ett kort, denna gång med duvor, oxå clearstamps från Panduro. Basen är ett vitt CS och sen har jag använt ett glittrigt, mönstrat papper som jag chalkat.
Duvorna har jag stämplat på ett vitt papper som jag sedan klippt ut och fäst på det glittriga pappret med distanskuddar.




På nedre delen av kortet har jag lagt ett vitt organzaband och trätt igenom två ringar som jag klippt ut och sen lagt lite pearlmaker över, för att få lite liv i ringarna.

3 kommentarer:

  1. Hej

    tack för besöket i min blogg!
    Kul att få besöka dig tillbaka och se allt fint du gjort!
    Kram Marit

    SvaraRadera
  2. Här går det undan med skapandet, fotandet och bloggandet!

    Har du verkligen gjort alla dessa alster idag??? Nä'rå jag skojar bara! Men vem sköter om lillan när du kan vara så produktiv? En tulpan till honom eller henne!

    C

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja, igår var lillan hos lillasyrran, så då satt jag och blogga och ordnade mina bilder... Under de två veckorna som svärmor var hemma kunde jag sitta och pyssla lite.. men ändå 'bara' på mina kvällar =)

    SvaraRadera