tisdag 19 januari 2010

Dagens skörd

I dag har jag gjort decoupage på tre saker =) det hanns mycket denna tisdag kväll. Sakerna är gjorda i samma tema, nämligen FIKA, av två olika servetter.

Det första är ett ljus, ca 8 cm hög, från IKEA.














Det andra är en liten fyrkant av chipboard, som jag dekorerat med en kopp och en muffins, samt stämplat ordet FIKA ? Jag har även chalkat denna ruta. Sen ska jag nog så småningom fästa den på ett kort och bjuda någon på fika...



Till sist en tepåsehållare... ja, kanske inte det riktiga namnet... :/ Även den har dekorerats med bakelser. Då den bara sköljs av så går det att göra decoupage på den, utan vidare bearbetning.












Dessa ska jag försöka att ställa ut hos Scrapparazzi's fönster, och på så sätt göra reklam för min kurs den 24/2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar